torsdag 26 januari 2012

Stilbryte!



De här underbara stolarna sprang jag på när jag tog en snabb rundtur på Formex mässan.
Klädseln är designad av olika konstnärer.
Den här var min favorit.
Att blanda stilar , att våga bryta gamla banor med nåt nytt är härligt tycker jag.
Gammal stil i modern tappning!




















Den här målningen gillar jag. Så enkel och så stilfull.







Eftersom det här inlägget mer består av bilder än text och handlar om att våga bryta mönster så måste jag lägga in den här filen så att ni som inte sett video klippet med det underbara gänget som är 5 stycken som spelar på samma gitarr !?
Hur kom dom på det?
Sen att deras sångröster bara är helt underbara, ja , det gör den här låten till något utöver det vanliga!
Lyssna och njut!


En trevlig Torsdag önskar jag er ALLA.

Susanne