onsdag 2 juli 2014

Noradagarna 2014

 
 
 
Jag älskar att fotografera blommor och gärna lite annorlunda skapelser.
Här samlar jag lite olika sådana bilder och kanske kan det inspirera någon av er att våga prova något nytt arrangemang.
 




Så enkelt och stilfullt.




Fint att samla suckulenter på en spegel med ram.




Här vill jag visa några bilder som är mer tydliga på de nya muggarna som jag håller på att ta fram för MarthaMildred Home.
Den vänstra bilden på muggen längst ner kommer inte att vara på muggarna utan den har vi sållat bort till förmån för fler rosor och mer texter men bilden på den blev ändå rätt fin tycker jag.


Dags att sova nu, en superlyckad dag har vi haft i Nora men vi ska upp tidigt för Noradagarna håller på fram till Lördag eftermiddag och vi har fullt ös hela dagarna där.
Vi står vid kyrkan och har ett stort och fint torgstånd med provhytt och allt.
I dag hade vi sol mest hela dagen men i morgon skulle det bli regn så vi har varit och handlat presenning innan jag lämnade av Pernilla vid sin bil.
 
Hoppas på sol trots vädergubbarnas dåliga prognos för morgondagen.
Önskar er alla en god natt eller fin Torsdag.
Susanne 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar