fredag 17 maj 2013

Ella i alla väder och tillfällen!


Om man inte vet vad man ska ha över sin ärmlösa klänning eller linne så har vi på MarthaMildred ett förslag:
En Ella ! Pris 275:- Finns i 25 olika färger så jag tror alla faktiskt kan hitta sin favoritfärg!
Ett sånt oerhört användbart och praktiskt plagg, perfekt att stoppa ner i en väska, den tar ingen plats och väger i stort sett ingenting!
Kan det va bättre?

Så ta dig en tur till vår butik eller kika in på vår webbutik för att se alla läckra färger och bilder på hur man kan kombinera den tillsammans med andra plagg.
Ta gärna med dig ditt klädesplagg till oss och prova ut en bra färgkombination.




 

 


Vilken underbart väder det varit i dag.
Jag var bara tvungen att ta ett kort nu ikväll för att spara som minne, det är inte ofta som man kan tända långa ljus och ställa mitt på bordet ute på altanen och där det inte är direkt vindskyddad utan att dom blåser ut eller rinner, men så är det nu ikväll.




 Tur att jag hann rädda det här gamla bordet som jag gillar.
När jag var ute och gick en dag med min bloggkompis " Knasterfaster" så ringde min kära man och sa- nu åker vi till tippen med det gamla fula bordet som ingen gillar mer än du!
- Jag gick och funderade en stund, ska jag låta dom slänga det eller inte?
Ringde hem igen och bad-snälla, släng vad ni vill men inte det!
Det får stå över konfirmationen och studenten men sen åker det sa maken!
På Söndag är det konfirmationen och snart är det studentfest här hemma, hmm... vad ska jag hitta på sen för att få behålla det?
Jag tycker det är lagom mycket patina på bordet, det är mitt stilleben så att säga!
Kommer nog på nåt.....Bra att ha till eventuell kräftskiva i höst kanske?





Nu är det en underbar månad tycker jag. Maj är min favoritmånad, då ligger förhoppningar i luften, en önskan om en vacker sommar med sol från blå himmel.

Varmt Välkommen till vår butik i morgon.
Susanne
länk till MarthaMildreds webbutik

2 kommentarer:

  1. Fina, stillsamma bilder med ljusen...hoppas verkligen du kan ha kvar bordet ;) Kram/Josephine

    SvaraRadera
  2. Ja, i dag fick vi verkligen fart hela familjen för vi har ett finskt äkta par som är fönsterputsare och som vi har anlitat i flera år och nu kom dom på fm idag, och gisses vilken skillnad det blev när fönstren som inte varit tvättade på 3 år?!!!!! så längesedan var dom här senast, blev rena:))
    Och sen satte vi alla fart med att städa både ute och inne, och jag tror döttrarna tyckte att det var bra att bordet var kvar för nu hade dom det att pynta fint på. I bland är det bra att inte slänga grejer för fort!

    SvaraRadera