måndag 4 mars 2013

Vasaloppspinning i 4 timmar och Beach hus tillsalu!


Nu blir det lite text och mycket bilder för här vill jag visa de husen som jag gillade så mycket i det där lilla området alldeles intill det mysiga kaféet som jag bloggade om alldeles nyligen.
Här finns hus till salu!
 











Jag gillade att det var vatten direkt utanför huset och den lilla stengången från gräsmattan.
.

Jag gillar stilen på  husen här, lite japansk inspirerad och sparsmakad.


Idag har jag lite lagom träningsvärk, i går körde jag och en kompis Vasaloppet fast spinning i 4 timmar på Njoy.
Kul att följa hela loppet från start till mål, vi valde dock att köra hela tiden ut som det var sagt, 4 timmar alltså. Men, tiden gick snabbare än jag föreställt mig. TV skärm framför oss  och musik som gjorde oss taggade. Vi blev servade med kaffe, riskakor, blåbärskräm( felköp, skulle vart soppa, men var ännu godare med kräm enligt mig) dryck etc.
Stämningen var på topp och det var enbart roligt att göra detta tillsammans i ett fullsatt rum.

När jag kom hem möttes jag av min dotter som ville vi skulle ut och gå i det fina Söndagsvädret och jag går ju alltid på Söndagarna med min bloggkompis KnasterFaster och det kunde jag ju inte ställa in så det var bara att byta skor och ge sig ut på en timmes promenad.
Men, sen igår kväll var det skönt att bara sjunka ner med tekoppen i soffan och med den övriga familjen och kolla på Playa del sol eller hur det nu stavas.
Vi fastande aldrig för den serien när den gick på TV men nu älskar den.

I morgon ska vi träffa ett helt gäng med andra designer folk i Stockholm på  MOREISMORE , ett showroom som ligger mitt i centrum och spendera dagen tillsammans och se om vi kan ha nytta av varandra, utbyta erfarenheter och eventuellt samarbeta  osv.
Kul!
Ett tidigt morgon tåg, det är skönt det!

Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar