söndag 17 mars 2013

Annorlunda arrangemang!


Här är två armband som är gjorda av en smyckes-designer som heter lena Winbo.
Den 27 April så ska vi ha en extra lång öppet dag hos oss i vår butik för då kommer två stycken smyckes designers från Stockholm att vara hos oss och ska visa upp och även sälja från sina kollektioner.
Armbanden här på bilderna är i silver och gummi.
Vi föll pladask för dessa armband som är mycket lättburna.

 



 


Vi har fått in en helt ny modell av de stickade koftorna.
En mer romantisk modell med en liten volangkant runt halsringningen.. Finns i många olika färger.
Till koftorna kan man matcha skor. Den helt underbara ballerina skon här på bilden passar perfekt till koftan på bilden ovan. 






Den här gråblå skon som är supersnygg till jeans är nästan redan helt slutsåld, den finns kvar i några par bara, så gillar man den ska man skynda sig att komma .Det bästa är att den är lika skön som snygg!

Vi har också fina pärlkragar som man kan använda som halsband också.
 








Annorlunda arrangemang av tulpaner på bricka hade Jennie (på Moreismore i Stockholm ) gjort i sitt skyltfönster.
Rolig ide´tycker jag. Jag ska leta fram gamla fina vaser och glas och sätta tulpaner en och en på detta sätt nästa gång jag köper hem en bukett.
Jag älskar tulpaner! Min favoritblomma nr!

Nu ska jag packa klart. Det bär i väg till Rom för min del. Ska bland annat fotografera våra kläder där.
Så nu ska ni få njuta av lite nya vackra miljöer på vår blogg.

Natti natti
Susanne

https://www.marthamildred.se/

1 kommentar:

  1. Gillar den romantiska modellen på kofta. Läckra färger. Risk för plankning av tulpanidén ;-) so nice

    SvaraRadera