torsdag 10 maj 2012

I Aftonbladet



Jag fick ett mail i förrgår från en skribent på Aftonbladet och den här filen kom med.
Kul!, det var en stor bild på hela min Björkserie som jag målat till företaget Zilenzio och som sedan Kinnarps säljer i Norden.
Det står också med att vi på MarthaMildred säljer dom. 
Synd bara att vi inte visste om detta tidigare för då hade vi köpt Söndagstidningen.

Men, all reklam är bra reklam tror jag !





Nu ska jag äta frukost och läsa min favorit blogg som jag varmt kan rekommendera.
Den är så personligt skriven av en kvinna som jag faktiskt är vän med , hade sett bloggen innan med det tossiga namnet Knasterfaster, men visste inte att det var en som jag kände som skrev den bloggen.

Jag blir på gott humör när jag läser den bloggen.
Har jag inte hunnit läsa den på ett tag så läser jag " ikapp" den till en kopp kaffe och njuter. 
Så mycket mer behövs inte för att göra mig glad:)

Jag har sagt det flera gånger till " Knasterfaster" att om jag vore kanin så skulle jag vilja bo hemma hos den här familjen!
Nu har dom redan en kanin som heter Zelda!
Hon har det bra!






Förresten, jag kan rapportera att det känns som jag blivit helt manglad av en ångvält idag. Jag har blåmärken på bakdelen av kroppen, men det överlever jag.

Maken och jag hade invägning klockan 06.00 i morse.
Vi har , eller så här var det, jag fick en våg i julklapp av maken i år.Den har vi inte använt oss av så mycket än, den är lite " svår att fatta"?!
Man ska knappa in sina personliga uppgifter så som ålder?, längd och sånt, sen räknar den ut vad man ska väga!
På både mig och maken stod det POOR??? i små bokstäver?
Så mycket " för mycket" väger vi INTE!
Så att det är synd om oss!
Det rör sig om några kilon bara.

Vi konstaterade att vågen nog hade dragning åt ett anorektiskt håll!

Jag och katten gick och la oss sen igen.

Nu ska jag dricka kaffe och läsa blogg.

En trevlig dag önskar jag er ALLA.
Idag har vi öppet från 14.00-18.00
Varmt välkommen.

Susanne