lördag 28 april 2012

Det är bara fantasin som sätter gränser!



Att jag inte tänkt längre än bara ett fyrkantigt hus tidigare i mitt liv.
Då skulle jag nog velat bo, hm....nu ska vi se vad som skulle passa min smak mest av alla dessa underbara hus!.


Det här var nog lite för spartanskt för min smak!



det här tycker jag ser läckert ut....


 

Hur hemtrevligt ser inte detta köket ut att vara och "stöka" i ! Här skulle jag trivas...
Nästan ett litet Harry Potter kök!


Läckert!


Här skulle jag vilja komma in och titta, kanske få lite kaffe....


Mysigt om det är trevliga grannar man har, då kan man sitta här tillsammans och doppa tårna!


Vilken underbar bild!
Kolonilott!?


Här kan jag känna doften av blommor och jord bara jag ser på bilden. Här skulle jag vilja ha en vännina som bor , så jag fick komma på besök ofta....


Jag gillar ju färger så jag tycker det här huset är läckert och vågat!



Kanske ett hotell?


Ja, ska man gå efter INSIDAN, och det ska man ju göra vad gäller både hus och människor, ja, då blev det nog det här huset!

Jag undrar jag, om inte detta hur ligger under vatten eller? Kolla fönstren!



Välkommen till oss idag på MarthaMildred.
Vi har öppet Lördagar 11.00-15.00

Varmt Välkommen !
Kaffe och te och en liten hembakad kaka bjuder vi alltid på! (det är inte alltid det är hembakat, men idag är dom i alla falla hembakade)

Ha en skön Lördag!

Susanne