söndag 24 juli 2011

Fotografering på bryggan


Vi har fotograferat kläder från MarthaMildreds höst och kommande vår kollektion.

Här är en bild på hur den ärmlösa klänningen Boston ser ut.


Idag har jag suttit och jobbat i stort sett hela dagen med vår sida där man snart kan se alla våra kläder.

Tog en paus och blev övertalad av den äldsta att sätta på wii spelet och köra boxning.
Det var hur jobbigt som helst. Sen skulle hon ha mig att hoppa groda på gräsmattan och en annan massa jobbiga övningar som jag absolut inte kände mig redo för.
Jag har försummat min träning under en längre tid och har nyss kommit igång med att gå raska lång promenader med stavar så det kommer ta ett tag innan jag orkar med döttrarnas tränings pass.

Nu är pausen slut på kriminaldramat på TV så te koppen står redo, maken och kissen ligger i soffan och massor med levande ljus lyser upp mörkret som åter kommit.
Jag vill att nätterna ska vara ljusa ett bra tag till. Jag vill ha sommar och ljust länge, länge.
Tillbaks till soffan!
En skön Söndag kväll önskar jag er ALLA.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar