tisdag 3 september 2013

Insidan av en söderkåk!



Nu ska ni få se bilder innifrån huset.
Det hänger och står saker på alla möjliga ställen, det är så mycket så jag vet inte var man ska titta för att inte missa nåt!


Här är Bengts arbetsrum, ungefär lika rörigt som min egen ateljé !!



Här kommer tre foton på Bengts egna fotografier.
Räven fotade han i sin trädgård när den just fångat en stor råtta eller om det är en sork.




Fönsternischarna är underbara tycker jag.
Jag stod och funderade en stund när jag kollade runt hur jag själv skulle inrett om vår familj bodde här.


Köket som var Bengt favorit rum, här finns det grejer minsann!


Ljuset var fantastiskt i hela lägenheten, det är fönster åt alla håll med underbar utsikt, både glittrande vatten och gamla hus kunde man se.
Detta är en udda inredning men mycket personlig, inte inredd i någon avskalad stil direkt!

Jag kan bara säga tack Bengt för din gästfrihet.
Då tar vi trappen ner till ytterdörren ........


Det var allt för idag!
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar