söndag 1 september 2013

I en lummig trädgård.



Här är bilder från trädgården som vi blev inbjudna
att få kliva in i av ägaren själv, Bengt Graaf.
Massor med fina liljor stack upp lite varstans, trädgården var bohemiskt vacker, så som jag själv skulle vilja ha en trädgård.





Precis här bor han!
Bengt hade mätit upp så att väderstrecken och avstånden stämmer på pricken!


Här har han byggt sig ett litet skjul kan man säga som agerar både som träningslokal och pub!
Varje Torsdag har han öppet för sina vänner, han var tvungen att begränsa det till en dag bara för annars har han besök jämt, alla dagar i veckan för alla bekanta vill komma och sitta i hans lummiga trädgård och få sig ett glas vin eller öl, och då hamnar jag snart på torken sa Bengt, så en dag får räcka för gästfriheten!
Smart, tycker jag.
Med det läget på huset så förstår jag att hans vänner dras dit.

Nu är det dags att sova, men jag måste bara visa er en bild med alla läckra färger som vi har på de stickade plaggen.
Vi har mycket annat läckert i butiken också såsom våra nya omlott tunikor i One Size modell och alla läckra skor och kängor.
Nu inväntar vi bara att de tyger som vi beställde på mässan i Onsdags ska hamna hos fabriken om ca en vecka.

Snygga överdelar är något som MarthaMildred satsat på för hösten och vintern 2013.



Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar