tisdag 6 augusti 2013

Open Art



Här kommer några bilder av de konstverk som jag gillar mest av Örebro 2013 års Open Art.
Ankan som är gjord av gummidäck är nog både min mans och min egen favorit.
Den är suveränt gjord enligt vår smak.
Den är jag imponerad av!

Likaså silverbarnen på bilden här under. Dom står flera stycken på vår gågata som heter Köpmangatan.







Det här verket är egentligen inte min favorit, jag vet inte om jag tycker den är frän eller ful!
Tejp är den gjord av iallafall.
Hu! vilket jobb det måste ha varit att tillverka denna grej!

Jag är glad att vi tog oss tid att se många av alla konstverken i år, en mycket trevlig dag var det och jag kan varmt rekommendera er alla som inte gjort det än- ta er tid att se vår vackra stad Örebro och alla roliga verk som står utplacerade med lagom promenadavstånd.

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar