lördag 1 juni 2013

Så enkel och supergod tårta!

Här hade tårtan stått framme länge och många hade ätit från den så den ser inte så rolig ut men ACK! SÅÅÅÅÅ god!

 Jag fick provsmaka en tårta i går och jisses vad god den var, faktiskt nog bland den godaste tårta som jag ätit någon gång tror jag.
När jag bestämde mig för att prova en liten bit så såg den tyvärr ut så här, jag hade liksom inte tänkt på att ta kort på den från början, men jag måste dela med mig av detta till fler.
Vi hade bestämt oss för att skippa tårta på studenten men nu har vi ändrat oss, det blir den här!

 Här är receptet:

Färdiga marängbottnar
Ett lager med vispad grädde
Ett lager med vispad grädde blandad med frysta hallon
Marängbotten igen
bygg tårtan med dessa lager så högt du vill
Sist men inte minst så är det 1 stor burk Nutella blandad med två stora askar Philadelfia ost.
Riven choklad på är gott fick jag som tips!





Busenkelt! den här klarar jag också av att göra!

Lion 350:-

Här är bilder på nya armband som jag gjort. alla finns bara i 1 ex.

Det här armbandet såldes direkt när jag la ut en bild på Facebook.

Flower 350:-

Pink 350:-

Cream 350:-

Hippo 350:-
Önskar er alla en skön Lördagkväll
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar