onsdag 6 februari 2013

Vårens väskor har kommit!



I dag har vi varit på sko och väskmässa i Nacka Strand för att göra höstens inköp av stövlar och skor.
När vi kom hem nu ikväll så har vi packat upp leverans som vi fått i dag med vårens alla härliga väskor.
Min favorit nr 1 är de citrongula väskorna. Priset på den stora väskan är 699:-
Så i morgon hälsar vi er alla varmt välkomna för att spana in allt nytt i butiken.


Nu ska jag visa bilder på några riktigt snygga stövlar och skor som vi lagt order på .
1 stycken i varje storlek från 36-41 har vi beställt.
Några stövlar och skor har vi dock tagit 3 par i de vanligaste storlekarna men det är roligt att få vara lite ensam om dessa speciella stövlar och skor.
Höstens kollektion är den absolut snyggaste som varit hittills.
Neosens har överträffat sig själva i designen tycker både Henrik som har agenturen på dom och även Pernilla och jag.
Gissa om det var svårt att välja ut bland hela sortimentet, mycket blev det!


OBS! detta är bara ett litet urval som jag visar av allt som kommer.
Vi har valt modeller med låg, mellan och hög klack och i ett brett urval med färger.

Modeller som är breda i skaftet och mitt emellan och mer smala.



Den här modellen är så skön och snygg och vi har valt tre olika färgkombinationer av den.  



Pernilla har samma storlek som provstorleken så hon har provat vart enda par för att se och testa så att dom vi valde var riktigt sköna.
-Nej, nu orkar jag inte prova mer sa hon efter 1 1/2 timme men då kom Henrik med kaffe och sen kom nya krafter fram!



Vi har öppet från 14-20 i morgon.

Varmt välkommen!

Susanne & Pernilla

2 kommentarer:

  1. Läckra saker. Oj oj den sko"letten" i "guldbrokad! Urtjusig!

    SvaraRadera
  2. Ja, allt var så snyggt! Vi tycker att denna kollektion är den snyggaste som dom har gjort. och allt är superskönt att gå i:))

    SvaraRadera