söndag 13 april 2014

Tuppar & Hönor

 Skönt att vara inne igen efter att ha varit ute i riktigt blåsväder i flera timmar på Camillas och min vanliga Söndags promenad.
I dag blev det en paus och latte hos fröken Larssons Café.Jätte många satt därinne när vi kom och åt Söndagsbrunch och det såg så himla gott ut. En buffé stod uppställd massor med gott och våffeljärnet pös av våffelsmet och spred härlig doft.

Söndag den 27 April kommer Carina Lahall med hela sin kollektion med silversmycken CHARRINA och MarthaMildred ha modevisning där kl 15.00 och det enda som kostar är att man fikar eller äter där. Sofia har gett mig en liten lapp med allt som kommer att finnas i buffén då för endast 80:-
Är du intresserad så anmäl dig till mig:0735-169600 sms går utmärkt.

Mer om detta en annan dag.


Dessa tre fina tuppar handlade jag i går hos Annas Bod.
Jag kommer ihåg att vi hade en nästan likadan hemma hos mig när jag var liten men jag vet inte vart den tagit vägen.
Massor med söta gamla påskkort finns det och två stycken köpte jag med mig för att ge döttrarna.




Den här skålen med lock är relativt stor så det är ingen liten sockerskål som man kan tro när man ser den här. Jag tyckte den var så fin men har ingen plats i skåpen för mer.





Så fint att duka med dessa söta äggkoppar på påskafton.

Nu ska jag visa ett roligt sms som jag fick igår av en som köpt vår kjol Monza.
Så glada vi blir av ett sånt meddelande såklart:))
Kjolen är verkligen superskön och den har sålt så jätte bra så det finns endast några få kvar och då i XS och S. Det gäller både den svarta och vita och ni som har den storleken rekommenderar jag varmt kjolen.



Kjolen är i ett underbart svenskt tyg som är mycket töjbart och jag själv använder storlek M och den kunde en ha som är höggravid.
Praktiskt att kunna använda den som både kort men också sätta den lite på höften och få den längre och den håller sig på plats även om man drar ner den.



Länk till kjolen Monza i svart

Önskar er alla en fin Söndags kväll.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar