torsdag 10 april 2014

Fira Påsken i Paris!

 
 
I morgon får vi leverans från vår fabrik och det är två nya plagg.
Vi får hem det absolut snyggaste plagget som vi designat hittills!
Paris heter tunikan/ klänningen och när vi hade prototypen lät vi väldigt många testa den, både olika kroppsfigurer och åldrar och alla gav oss samma respons-
VILL INTE TA AV MIG DEN!
 
Vi kör en kampanj nu på den under en veckas tid och ger 200:- i rabatt så
ord. pris kommer att vara 1490:- men nu kostar den alltså 1290:- fram till och med nästa fredag kl. 18.00.
 
Våra andra nya modeller som kommit har snabbt gått åt, det finns endast några plagg kvar och flera storlekar är helt slut och den här klänningen tror vi kommer försvinna lika minst lika fort så vi säger så här-
Kom redan i morgon så du hinner få vårens och sommarens snyggaste klänning.
En klänning/ tunika egentligen för alla årstider!
Vi har inga foton att visa upp än men det kommer såklart!
Jag kommer att skriva på FB när leveransen kommit och sedan skickar jag ut sms till alla som jag vet väntar på "sin" Paris:)
 
Vi får ju en snygg jumper också men det är klänningen som toppar allt vi designat hittills:))
 
 
Har varit ute och gått tidigt på morgonen i Karlslund i Örebro.
Det stämmer faktiskt det man säger-"Morgonstund har guld i mun".
 
 
 Här är mitt favoritstråk för det luktar tjära precis här.
Det luktar så himla gott tycker jag.
 





En vacker bukett som Maria gjort och som är ett blomsterbud från Fiorella.
 
Önskar er alla en fin dag.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar