lördag 22 februari 2014

Prostens barnbarn!

 
 
 
Nu ska jag ge tips om en alldeles kolossalt rolig bok som egentligen är en barnbok men jag tror faktiskt att den passar vuxna ännu bättre.
 
Serien som Eva  Bexell skrivit och som är tre stycken fristående böcker är så vansinnigt rolig så när vi har högläsning hemma så skrattar vi så tårarna sprutar!
 
Ja, vi har alltså högläsning i vår familj trots den höga åldern på barn/ ungdomar/ giftasvuxna!!
Den ena dottern är 16 år nu snart och den andra fyller 20 år.
 
I förrgår så bad den äldsta dottern att jag skulle läsa men maken ville hellre titta på TV, men han skrattade han med för han skrattade åt oss.
Han hörde oss inne från sovrummet där vi låg nerkrupna i sängen med katten som grädde på moset.
 
Jag har svårt att till och med läsa ibland för jag skrattar så mycket så vissa stycken får man börja om på flera gånger.
 
Dottern sa innan vi la oss- det här är till och med roligare än att kolla på vårt favorit program Solsidan och Playa del Sol!!!!
 
Har du inte boken så köp den för guds skull!
Detta är böcker som bara blir roligare och roligare ju fler gånger man läser dom, vi har alla tre så vi vet:))
 
 

Kul, vi fick ännu ett sms rån en väninna att Yvonne Ryding hade våra MarthaMildred kläder och även skor på sig i en annan tidning än den jag skrev om häromdagen.
Jätte roligt tycker vi.


 
Nu ska jag informera om att vi håller på med att göra om hela vår webbutik i design och flera nya plagg som kommer nu i veckan ska läggas in, hela sidan ska kännas ny och mer trendig förhoppningsvis. Det ska bli ännu lättare att handla från den också.
Så vissa dagar kanske den inte fungerar riktigt som den ska, men nu har vi i alla fall ordnat så att man kan läsa blogginläggen på webbutiken, den finessen var bara en tillfällig lösning men ändå viktig även om det nu helt kommer att ändras om.

Önskar er en trevlig helg
Susanne

1 kommentar:

  1. Prostens barnbarn - älskade dem då jag var barn! Måste läsa om dem! Knasterfaster

    SvaraRadera