fredag 7 februari 2014

i drömmen kan allt hända!

 
 
 
Det här vykortet tycker jag har ett suveränt budskap.
I drömmen finns inga hinder som vi annars så lätt sätter upp.
I drömmen kan ALLT hända.
 
Mål ska vara järva och tidsbestämda och jag har satt både personliga mål för mig och familjen, mina personliga MÅL handlar till stor del om att få resa med familjen och se världen.
 
Jag satt och läste Buffé tidningen i morse och läste ett resereportage om Madrid.
Reportaget inspirerade mig så mycket att jag ville dela det med någon familjemedlem direkt.
Jag viskade utanför ena dotterns dörr- är du vaken? hmmm fick jag till svar- Bra ropade jag och rusade in i hennes rum med tidningen i högsta hugg!
Sen hoppade jag upp i sängen och tände lampan över sängen och dottern fullkomligt for upp i sängen och utropade- Vad har hänt mamma?
Hon såg alldeles förskräckt ut!!!?
Inget svarade jag men du KOLLA HÄR! Vi läser reportaget om Madrid tillsammans!
- Men, mamma, inte NU, jag blev livrädd och trodde det hänt nåt allvarligt!
 
Ja, så entusiastisk var jag i morse. Åh! jag vill boka resa NU!
 
Målen för MarthaMildred är också självklart både höga - tidsbestämda och järva- så som mål ska vara, men dom behåller vi för oss själva i alla fall än så länge.
 
Trevlig fredagskväll önskar jag er.
Susanne
 
 

1 kommentar:

  1. Ett mål måste du och jag ha och det är att resa till Stockholm tillsammans!

    SvaraRadera