torsdag 28 november 2013

Julklapps tips!


Här är en jätte vacker flaska som rymmer ca 750 ml olja och som finns i butiken Fiorella för endast 69:- (fast jag hade inte så mycket hemma just nu så därför är flaskan inte fylld än).
Jag har satt på min julkork på flaskan så den hör inte till den egentligen. 

Jag gör alltid vår egen olja som vi använder till allt från sallader till att marinera och steka lax i. 
Ett par delade vitlöks klyftor , en bit soltorkad tomat i eller utan olja, en kvist rosmarin, en bit röd chili , det är allt. 

Tomten bredvid är min egen som jag tillverkat i betong och sålt och den var jätte omtyckt så den gjorde jag i flera år och den är fortfarande en av mina favorit julsaker! 
Flaskan mwd olja i passar perfekt att ge bort såväl som en trevlig middagsbjudnings gåva eller till julklappsbyte för den passar både män och kvinnor.  



Här är bilder på fler av våra vackra smycken. 
Dom små örhängena kostar 110:- , 125:- och de långa 190:- och alt är handgjort. 
Carina kommer med påfyllning till på Lördag för smyckena har gått åt rasande fart! 
Carina är i vår butik under hela Lördagen och berättar om dom då. 
 



Välkomna in till oss på Ringgatan 28

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar