måndag 2 september 2013

Gott och blandat!



Här är fler bilder från den härliga trädgården på Söders höjder.
Några av er som läser detta kanske inte tycker den här trädgården faller just i din smak men några kanske kan bli som jag- inspirerad av att allt inte behöver vara så perfekt.
Vi är alla olika i våra sinnen och det är det som är så fantastiskt tycker jag.
Man får plocka godbitarna från allt och alla och sedan känna efter- hur och vem är jag!

Om jag bodde här så skulle jag kunna ha utställning med mina tavlor i trädgården, det vore inte dumt.

Förresten så har jag fått en beställning på en stor tavla i olja med naivistiskt  motiv som ska hänga på ett företag i Örnsköldsvik så jag ska måla in olika delar som är viktiga för just det företaget.
Roligt uppdrag som jag är mycket tacksam och glad åt:))

Så, idag hoppas jag att jag får hämta en stor duk som jag ska ringa till Vallinskonst och beställa nu om 20 min när han öppnat.
Sen ska jag måla!


Här är skjulet med redskap som Bengt pimpat lite extra!





Gott och blandat kan man kalla trädgården!


Ser ut som en Pion men det är en Lilja.

Nu är det dags för en dusch med Yvonne Rydings härliga duschkräm.
Ni som inte testat den serien, Yvonne Rydings hudvårdsserie, gör det!

Önskar er en fin dag.

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar