tisdag 4 oktober 2011

Party med stjärnor



Ja, lika eller ej, men, nog är det roligt att se alla stärnor på Madame Tussauds vaxkabinett. För er som inte varit där kan ni gå in på sidan här.
klicka här




















Ja, det finns nåt att titta på för alla åldrar. 
Vi hade tur att slippa kö, dels hade vi förbeställt biljetter men just den tidpunkten i Maj när vi var i London så var det faktiskt ingen större trängsel.

När vi var där så visade dom också hur man tillverkar dockorna. Det var en ganska ung tjej bland annat som var ögonmakerska eller vad man nu kallar en sån, men jag pratade ganska länge med henne. Det måste vara ett drömjobb att vara docktillverkare på Madame Tussauds enligt mig!

Nu ska jag ner i min ateljé och lägga ögon på mina damer i finkläder.( alltså på en tavla med damer)

En fortsatt trevlig Tisdag önskar jag er ALLA.

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar