måndag 12 maj 2014

Elektrisk Tatuering på Ringgatan 13


Nu har jag precis druckit kaffe och tagit en smula chilichoklad 70% såklart och läst Knasterfasters blogg och då blir jag alltid så glad och pigg så nu har jag samlat krafter för att få lust att cykla ut i spöregn och lämna affischer till i stort sett alla butiker på väster i Örebro.
 
På Lördag är det dags!
Då ska vi ha en lustfylld dag i Örebros fina stadsdel Väster.
På bilden ovan är en mycket trevlig kille som heter Marcus och han är ägare till Ekergatan 13 som utför elektrisk tatuering.
Hit kan alla ta sig en titt tycker jag på Lördag.
Jag gillade hela atmosfären här inne. Ett riktigt, riktigt mysigt ställe.
Jag vill inte sitta med foten så som en gör på en av bilderna här under men jag skulle gärna kunna tänka mig att utföra dådet:))
 
 




Nu måste jag tyvärr kränga på mig regnkappa och byxor och börja med att åka till Thomas Johansson i Rosta som också vill hänga på Västerkonceptet såklart:

Jag söker med ljus och lykta gatumusikanter-att det ska vara så himla svårt att hitta några sådana, ja, vi har i alla fall några som ALLTID sitter utanför Ekerhallen och spelar och trallar lite med en bössa framför sig-dom får väl stå för enda inslaget av gatumusiker i vår stad.
Tur att dom finns:))
Ha en fin dag.
Susanne


Lördagen den 17e Maj blir det riktigt roligt på den västra delen av Örebro stad! Vi är många butiker som öppnar upp för marknad och annat roligt under hela Lördagen. Bjud in vänner och familj så ses vi!

Dela det här inlägget så vi blir fler.

https://www.facebook.com/events/274875616019217/?ref=22
MarthaMildreds foto.
den 17 maj kl. 10:00
161 personer kommer

Fest på Väster

1 kommentar: