torsdag 17 oktober 2013

Senaste målningen


Detta är vad jag målat på den sista tiden.
Ett mycket roligt beställningsjobb där jag fick fria händer bara jag målade en tavla som skulle vara runt 1 meter stor på ena hållet och att den gick i naivistisk anda, vilket är den stil som jag verkligen älskar att måla i.
Jag fick flera olika bilder och loggor som det fanns önskemål att de skulle finnas med på tavlan.
I bland är det svårt innan man kommer igång med en stor duk.
Men, ganska snart fick jag en bild framför mig hur jag skulle få ihop alla pusselbitarna.

Tavlan hänger nu i en foajé på Nordtruck AB i Örnsköldsvik.
Paradisbadet, Modo, Truckar, loggor, Fjällrävenbyggnaden, golfare,själva Nordtrucks byggnad, hoppbacken och fåglarna som är statyer i en park finns med.
Är det någon som känner igen sig?
Jag och Pernilla sitter  iallafall på fiket!

Nu ska jag och Pernilla i väg på en invigning av en ny butik. Men, inte vår egen än tyvärr! Men, snart.....
Mer om detta i morgon.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar